write up little movies in your calendar


filmer hela julen, vad kan vara mer mysigt att bara sitta med nått bra sällskap med lite julgodis lite ljus och se nån kärleksfilm eller varför inte en julfilm såhär lagomt till jul.
jag själv har proppat min kalender på mobilen med filmtipsen från http://www.veckorevyn.com/kandis/artiklar/2008/filmerna-du-inte-far-missa/index.xml . jag hittade jätte många jätte bra filmer jag vill se! :)
vi har fått sminka lite nyårssmink på skolan så vi är redo när det är dax :)
jag vill ju som sagt ha klänningen på bilden nertill men slut, blä så jag får hitta en annan.
jag har bestämmt mig för en svart-tubklänning, guldig handväska till, svarta pumps, guldigt runt ögorna.
vi får hoppas nyår blir lyckad de här året iaf :)
sista dagen idag i skolan, nu är det jul-lov och de kom lagomt för jag är less nu!
ikväll ska jag på fest tror jag, om allt blir som det tänkt.
uppdatering kommer.
hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0