när ska vädret ge med sig?

 
så var vädret åter igen skit.  förra veckan var det många plus ute och solen lös och de var faktiskt riktigt skönt ute, men sen så kom de kalla vita vädret tillbaka. lesssss. och va passar bra då? jo en lite tripp till stockholm där de var varmt och soligt och riktigt skönt, och faktiskt så går dom omkring i tshirt och kortbyxa, jag hänger inte riktigt med, här är de minus igen och där över 10+. otroligt skönt, och en utlandsresa nu, va skulle vara mer härligt? jag har ju aldrig varit utomlands sådär där de är varmt, så de skulle både vara en upplevelse, härligt och sjukt kul att äntligen få möta de alla pratar om, paradiset.
men stockholm va vi inne på, klart de inte bara var skönt att komma till solen och bort från kramfors, utan att träffa dom underbara människorna som även kallas, 1 pojkvän, 1 storebror och 2 storasystrar.
min helg har varit underbar bortsett från en sak jag hellst inte talar om.
och idag har vi varit och sminkat ansiktsmålningar på dagisbarn.
men jaja, påsk nu och imorgon sista dagen innan lovet och jag hoppas mamma låter mig fara till stockholm till björn på onsdag.
 
men lite snygga skor från gojane

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0