torsdag

en hel del att göra, men riktigt skönt ute, ingen sol men de är 11 grader varmt och hade solen tittat fram ja då hade jag nästan suttit ute, de blåser lite men de får duga ändå :) de har varit en härlig dag och jag klev upp tidigare än tänkt för jag var inge trött, så jag gjorde lite busiga lockar i håret, gillar när mitt hår får lite volym och inte bara ligger slätt efter huvudet, jag trivs i lite buslockar och volym :)
jag ska snart iväg och prata med Arvids pappa. mer om de tar jag sen, jag känner att jag ska inte tänka så mycket innan så slipper jag plåga mig själv innan utan de får bli som det blir sen och som de känns nu kommer jag lipa som en gris, läste nyss på brorsans bdb,  Arvid var hans närmaste vän och han har de tufft nu när Arvid lämnat oss. och jag kände när jag läste de hur de vred om sig i magen och jag tänkte att de kommer bli jobbigt idag, de är trotts allt 3 månader sen Arvid lämnade oss. men jag tror att samtalet med Arvid pappa kommer bli skönt att få ta.
mer om de sen.
hejs 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0