8 dagar kvar.


dagen blev inte som planerad.
och jag är faktiskt lite sur över de.
jag skulle egentligen jobba på dagis idag,
och imorgon och fredag men mamma ringde imorse och sa att de inte behövs nu.
och då kommer vi till de som jag blev sur över..
jag kunde ju ha stannat i Stockholm hos björn längre!!!
skit också! jag träffade björn i senast i fredags och jag saknar honom så otroligt redan..
men nu är det som de är.

cruisingen i lördags blev lyckad, jag och Linda hade riktigt roligt.
for hem med mamma och pappa,
sen tog jag och Linda moppen till henne och sov för dagen efter följde jag med och kollade på hennes fotbollsmatch.
efter matchen tog jag och Linda moppen till Simon för en liten filmkväll.
vi såg efterlängtade 'Baksmällan' och den var riktigt bra!
vi kom hem igen kring halv 1 på natten och jag somnade direkt.
ställde väckaren på halv 10, men eftersom inge jobb blev av så sov jag till halv 1.
kanske lika bra ändå att jag slapp jobba, är ju så sjuk nu.
och jag undrar hur länge jag kommer vara de?!
har fått världens irriteraste slemmhosta, och snorar som aldrig förr,
halsen är de bättre med, inte lika ont men därimot har jag ingen röst.
är nog frisk lagomt till min födelsedag.
8 dagar kvar.
1 år och 8 dagar, sen är det jag och sis som är ute och röjjer.

tänkte passa på att ladda upp lite bilder medans jag har skrivar orken kvar ;)

Lady gaga på grönan.


det var tjockt med folk!






cruisingen i lördags. - jag och våran bil


och sådär såg jag ut -
tubklänning från gina
nitbälte

kofta - vero moda
och till det bruna klackisar




dagens godmorgonbild..
satt och åt fil och lyssnade på åskan som mullrade längre bort.



min frukost..


saknar min nallebjörn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0