lite nytt

hej hopp!
Idag har de hänt lite mer än igår.
Sov till 12, fast väckarn var ställd på 10.
Jag och väckare går inte.
Min trötta och sura morgonsida har björn fått stått ut med mycke på senaste :p
och jag gruvas redan inför skolan, hur ska jag klara att kliva upp på morgonen?!
Jag får nog träna en vecka innan så jag blir lite van innan allvaret drar igång.
Idag har jag iaf fortsatt med den eviga målningen på lillstugan, ' nej jag är inte klar', än..'
sen sovit lite, sen följt med mamma och pappa till kramfors och handlat.
och de gjorde jag rätt i, med mig fick jag :

en ansiktmask, funderar på att lägga mig i bubbelbadet och dra på masken och bara slappa,
så blir jag nog friskare höhö ;))


och en hårfärg, slinghårfärg.
nu har jag kommit ett steg på vägen till blondin.
eller blondin ska jag inte bli, jag vill ha en ljusare brunfärg med ljusare slingor.
och så fick jag en sjal igår av mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0