inför skolan


hallå där!
idag har de målats och bara latats.
tänker bara lata och må dom sista dagarna av sommarlovet.
Imorgon börjar alla ettor, och vi börjar på tisdag.
Jag har varit inne på dexter och tjuvkika lite på de blivande schemat.
och schemat över fredagarna känns inte sådär frästande.
eftersom de knappt går några bussar från mig så får jag ju ändå åka tidigt till skolan och sitta där och göra ingenting till 12.
men de löser sig säkert, men dumt att lägga den lektionen så sent, varför inte i början av skoldagen så slutar man tidigare?
jaja. måndag känns ändå rätt lugn :)
men schemat hinner säkert ändra sig 100 gånger, så vi får vänta och se.

men ser man på ;) de ser jag fram imot..




nu ska jag slå på nån bra film och ta lite gosaker :)

Kommentarer
Postat av: Linda W

Du kn ju alltid sova hos mig på torsdagar ;)

2009-08-23 @ 22:19:43
Postat av: Emelie

De gör jag gärna! ;)

2009-08-24 @ 12:57:47
URL: http://emelieedjupenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0