ny hårfärg

håret vart inte som planerat,
de vart ljusbrunt men inga slingor syns.
ska köpa hårfärg imorn och slinga de igen.

jaja, lite bilder bjuder jag på.

blixten gör att båda bilderna på håret ser orange ut


efter..


efter, jag ser inga slingor, endast en helt ny hårfärg i hela håret


opps, höll på glömma.
jag har ju bakat idag.
dumlekakor och sockerkaka,
men sockerkakan vart lite missbildad så jag gör en ny på måndag
för imorgon hinner jag inte.
massa dumlisar ;)



.. och har ju fått sett min kära syster i camen huhu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin du blev i håret :D

2009-08-22 @ 21:35:38
Postat av: Emelie

Tack! :)

men jag var inte nöjd över färgen,

jag tyckte den kändes för orange.

har färgat de ljustbrunt nu :)

2009-08-23 @ 00:05:12
URL: http://emelieedjupenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0