Arn kväll med den bästa!


hej  hopp!
i onsdags for vi iväg till härnösand till någon som kallas för walle.
han hade fest, och de var faktiskt bra med folk,
och alla var hur trevliga som hellst.
 Kvällen började bra men slutade dåligt.
mamma och lindas mamma kom och hämtade oss.
och igår vilade jag mest hela dagen.
och var till kramfors en sväng.
och ikväll blir Linda min räddare i nöden.
vi ska ha en lite Arn kväll, jag behöver just nu någon att prata med,
och Linda är min närmaste vän, så ikväll är det hon som får stå ut mig mig och mina problem.
men jag behöver hon just nu, som en liten extra hjärna.
just nu snurrar allt.

men nog om sånt nu,
jag ska städa lite och kanske se på nån film,
vädret är ju inte det bästa, regn regn regn!

men va sägs om lite bilder från onsdags? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0