jag har världens bästa pojkvän!


hej hopp!
då var jag hemma igen i lugnvik,
tillbaka till hålan.
saknar redan björn och stockholm,
jag trivs så bra där nere.
efter dom här två veckorna i stockholm med älsklingen kändes de faktiskt som att jag bodde där på heltid.
jag börja komma in stockholms livet, (tunnelbanor hit, pendeltåg dit, den bussen dit den andra dit).
för en nybörjare som mig är det inte lätt till en början, eller ja nu kanske jag inte ska kalla mig nybörjare,
jag bli ju stockholmare mer och mer ;)men visst är det härligt, jag älskar det!
 om två år då tvekar jag inte alls, då flyttar jag ner till storstan!
jag får ångest att jag åkte hem, men nån gång ska man ju göra de med!

jag känner mig lite sliten och har ingen ork,
jag har gått och blivit sjuk, både björn och jag.
ont i halsen och snuvig, och ont i huvudet..
och jag hade så ont i huvudet på bussen och mådde illa
så jag sov inte ens en timme.
så ska krypa ner till sängs, imorn vill jag vara pigg för då är det cruising.
imorgon skriver jag om dom dagarna i stockholm och så kommer bilder!

och vet ni?
jag har världens underbaraste pojkvän!!!
Björn har lite andra saker för sig helgen innan jag fyller år,
så ist fick jag min födelsedagspresent igår
och imorse kunde jag inte hålla fingrarna borta längre,
utan öppnade de.
och jag trodde han skämta med mig,
han har gått och köpte en ny mobil åt mig,
en samsung touch!!!!! :O
han är ju för snäll, min sötnos! tack tack tack!kan inte tacka nog!
jag kommer inte klara vara ifrån han länge,
så jag åker nog ner snart igen, kanske till o med hinner ner en sväng till nu i augusti,
 eller tidigt i september, längre än så blir annars jobbigt.


jag älskar dig!


min nya, fast jag har rosa! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0