Igår på grönan


Hejsan hoppsan!
Igår var vi ju på grönan,
snacka om att de var proppat med folk.
köerna till varje karusell var en evighets väntan.
Men Insane åkte jag, och lurade med mg Suz också, den karusellen är så sjuuuuk!!
Jag tror suz var lite rädd, hihi hon sa de första hon gjorde när hon kom ner att hon ångrade sig.
Och så såg vi ju på Lady Gaga, vilken kvinna alltså!
Vilken utstrålning, helt crazy! hon var grymm!
Jag såg inte hela uppträdandet för vi passade på att åka Insane
medans de var lite mindre folk.
och så gick ju självklart spökhuset, haha jag skrek som en idiot,
jag såg alla spöken för att elin elin suz gick före och vi andra efter så jag hann ju alltid märka spökerna innan dom hoppade upp. men så ett spöke som v gick förbi blåste mig i örat och jag höll på dö hahaha!
Vi var där tills de stängde,
sen for vi hem och såg på rocky III
och idag har jag och suz varit på flatenbadet och solat och badat tillomed.
när vi kom hem städade vi lite åt grabbarna,
och nu står dom och lagar mat, de ska dom ha de ;)
sen ska vi till sis och hälsa på tjoffsan, huga va jag saknar lilltisssssen.


lånad klipp från youtube,

Kommentarer
Postat av: SOFIE NILSSON :DD

hallå :o hörru ja ska till sthlm imorgon :DD

2009-08-04 @ 14:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0