ny hårfärg


Idag har jag inte gjort mycket.
sett säsong 5 av the hills, mailat på lite lägenhet,
suttit och lyssnat på när elin sjunger, 
mycke mer än så har jag inte gjort.

ingen ny sockerkaka har bakas och faktiskt så orkar jag inte ikväll.
men jag ska ändå kliva upp tidigt imorn för suz ska låna nyckeln hem till björn som jag har.
kunde ha lagt den i brevlådan men kände för att kliva upp tidigt imorgon
och de är nog de enda sättet att få upp mig, när nått viktigt gäller.
och så ska jag ju öppna paket, och så kommer Linda och hjälper mig.

just nu sitter jag med färg i håret,
alltid lika spännande.
ska strax skölja ur de.
jag hoppas på bästa resultat.
men jag lyckas aldrig med där med hårfärger och sånt.
men eftersom jag fyller år imorgon kanske de blir bra,
drömma går ju ;)

och jag fick ett sms av linda idag där de stog att jag inte får ha några planer på onsdag.
Ida och hon har nå lurt för sig ;)
Och de blir övernattning.
spännande :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0