morgondagens planer

imorse klev jag upp i något sådär lagom tid,
halv 11.
sen kom mormor och morfar en sväng.

jag tänkte hoppa ner i dubbelbadkaret nu,
men först tvätta håret, men när jag kom ut från duschen hade jag tappa lusten för ett varmt skummbad och ansiktsmask..
och nu har jag jätte ont i huvudet,
kanske därför jag tappa orken och lusten.

iaf, imorgon ska jag kliva upp tidigt.
ska med bussen till kramfors kl 10.
sen kommer morfar och hämtar mig på bussis,
sen far vi till nyland till vårdcentralen.
jag ska till min tredje och sista spruta för livmoderhalscancer,
skönt att de är sista sprutan då jag har skräck för sånt :p
sen åker jag direkt till bjärtrå, ska jobba på dagis.
hemma igen vid 5.


iaf, ska krypa ner till kojs snart,
så jag kommer upp i tid imornbitti :)

har även fått sett tjoffan i camen idag,
den lilla bitchkatta ;)



här spanar hon in hamstern i buren,
som hon gärna skulle vilja leka med huhu ;)



och en hungrig syster, mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0