'vänsterhändas dag idag'


goddag på er!
äntligen har jag fått till inställningarna till mobilen :)
jag skulle skicka ett mms till björn från cruisingen
 men upptäckte att man måste installera nå inställningar.
jag hade ingen aning om vad, och tydligen inte brorsan heller och alla jag fråga.
och igår fick jag ett mms av Björn men kunde inte öppna,
 men vart så nyfiken så idag har jag suttit och klurat ut och lyckades fixa inställningara :D
 så nu kan jag ta imot mms, och skicka mms och även wappa :)

idag skiner solen, men de blåser mycket så jag har inte pallra mig ut än,
men ska snart ut och fortsätta måla.

och ikväll ska jag fixa till designen på bloggen hade jag tänkt.
jag hjälpte nattis igår med att fixa sin och då var jag så sugen på att fixa min egen.
är redan less på den jag har ;)

5 dagar tills jag fyller år, och i helgen ska de bakas.
kakor och tårta.
de kommer bli en god tårta, med choklad och mandariner på toppen ;)

och visste ni förresten?!
Idag är det Vänsterhäntas dag,
tur att man är vänsterhänt då, hoho ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0