lite gamla bilder


suttit och kollat igenom min bilddagbok sen förra året,
och de finns mycke man kan skratta åt.
titta bara!


vi skulle göra en "reklambild" på oss för att lära oss photoshop haha



fest vare varje helg, men nu tyck jag partypingerna har dött av lite :p
hilda jag minna



jag och hilda i fotostudion hahaaaaa



va snäll jag såg ut, kanske var de en gång i tiden ;)



i början på ettan, vill ha tillbaka mitt hår!



balen i 9an, jag och johan :)


förra sommaren, dagen då jag och sis for till solle på crousing och blev uppraggade av ett par grabbar,
och de slutade med att vi åkte med i deras bild och lyssna på raggarmusik :)




förra julen..







förra nyår med linda.
sista gången jag träffade arvid..
jag undrar hur denna nyår kommer vara, alla tankar på Arvid..
saknar dig :(


sista dagen jag träffa arvid,
sista kramen, sista orden..
för mig är det fortfarande ofattbart.
jag hoppas du har det bra vännen!
saknar dig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0