skoldagen


skön dag på skolan idag.
började med att göra håruppsättningar, med svinrygg som grund.
Josefine gjorde på mig.
Sen spelade vi spel med kerstin,
och sen ansiktsbehandling med Lena.
Efter skolan stannade några i klassen kvar och vi började planera
inför studentbalen, de är nämligen vi 8 stycken i klassen som har tagit på oss de som projektarbete.
Alla ska vi fixa, datum, plats, mat ja allt ska vi fixa!
så vi stannade kvar efter skolan och började planera, de är mycke jobb.

när jag kom hem somnade jag direkt,
känns som knappt sovit nått inatt, mådde sådär.
men de tog jag igen nu.

och ska skärpa upp lite ananas nu och sen hoppa ner i sängen igen,
har så ont i huvudet..

Joss uppsättning på mig



spelade spel , kind mot kind, knä mot höft osv...


avslutade med en ansikts behandling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0