still sick


efter fyra dagar fortfaranade sjuk. ont i halsen, knarkat både ipren och mucoangin och nu ,har ögorna börja krångla med. less jag blir, börjat rinna ur de högra ögot och de är uppsvullet och gör ont när jag kollar åt nån sida. :s
vill bli frisk, varför ska jag helt plötsligt bli sjuk när jag varit frisk så länge. typiskt när man ska iväg till nått man längtar till. men de krävs mycket för att jag ska stanna hemma.
iaf, idag har jag gått på skolan. Larsa min lärare  såg på mig direkt att jag inte var helt 100.
feber har jag nog inte än men inte långt ifrån, hoppas den har gått förbi redan.
slutade halv 2 idag och for direkt hem till lugnvik till mamma och pappa.
somnade direkt till filmen the dirk night. och jag som har längtat efter att få se den och så somnar jag?
ja helt utmattad. vid halv 9 tog jag bussen igen till kramfors och flitigt stog syrran och väntade på buss stationen med bilen även fast de bara är 5-10 minuters gång men har man en snäll systerså huhu.
fast då får man ju de man gör också, laga mat till henne, diska varje dag osv.
tur för henne att hon har en sån snäll lillasyster då. ;)
3 dagar kvar till stockholm och jag är så taggad som man kan bli :))))
första gången jag ska flyga, undra hur nervös jag kommer vara när dagen kommer ;o shoho
men nu ska jag ta lite fika, en sjukling som mig förtjänar de ihi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0