hair hair hair



den här burken lär ni har sett tidigare?
liten men dyr. men då vill jag även påpeka att den är bra.
jag har den dock inte (än). när jag bestämmer mig för något kan de ta tid innan de äntligen händer nått, iaf när de gäller att köpa grejer. så jag har nämligen inte pallrat mig och köpt en, men de är tusan på tiden.
och hur jag kan säga att den är bra när jag själv inte har den är därför jag har prövat den och alla jag vet har den säger att den absolut är värld varenda öre så jag ska slå till :) eftersom mitt hår är jätte tjockt ganska långt och tungt så har jag skit svårt att få nå volym i håret, jag tuperar, jag krusar underhåret och tuperar, men de är som sagt inte bra för håret att hålla på så, så de får bli en osis som fixar volymen :)
nu äre dax för idrottsgalan :)
vi hörs

lämna mer än gärna en kommentar, om du har osis och vad du tcker om den och såklart behöver ni inte bara skriva om den, fråga gärna saker och kom med förslag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0