let´s dance


ikväll är det let´s dance, jag är så nyfiken och ser hur det går för morgan ikväll.
ja självklart allihopa, och laila som var suverän förra gången ska bli kul och se hur de går nu :)
men jag tror faktiskt inget kan få mig att ändra favorit, det kommer nog alltid stå fast vid morgan.
han flög som direkt in i mitt hjärta!



Morgan Alling
Namn: Morgan Alling Ålder: 40 år
Yrke: Skådespelare/Regissör
Familj: Flickvännen Anna-Maria och sonen Wilhelm, 6 månader.
Min danserfarenhet: Ingen. Dansar hellre än bra.
Blev jag när jag fick frågan om att vara med i Let´s Dance: Nervös, smickrad, rädd men oerhört glad!.
Min första dans hade jag med: Tryckare till Alphavilles ”Forever Young” men Carola i tredje klass.
Dansmoves som jag envisas med att göra på dansgolvet (men som inte gillar egentligen): Jag brukar sällan göra saker jag hatar, men jag gör gärna en moonwalk och tror att jag är Michael Jacksson, yeah!

go go morgan!!!
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.809265

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0