new year


jag kom faktiskt på mig själv.
jag vet att jag är dålig uppdaterare, men min andra blogg Emelion.bloggagratis.se är mycke mer uppdaterad kan jag lova.
skärpning på mig, ska försöka vara lika duktig på den här bloggen även om den skilljer sig mycket ifrån den andra där jag skriver om livet och här mer om kändisar, make up osv.
men nu ska ni få läsa lite om mig, jag kom ju på att jag inte skrivit nånting från nyår? :o
så här kommer ett par rader. jag och linda bodde i lägenheten från tisdag dagen innan nyår som var på onsdag.
vi var i stallet och pyssla på och på onsdagen solade vi och var i stallet. när vi kom hem duschade vi och fräschade upp oss. gjorde tacos, och åt i lugn och ro. fixade iordning oss på fest på kvällen. taggade hemma hos mig i lägenheten.
sen vid 10-11 började vi röra på oss. vi gick skit långt i pumps på isen och när vi äntligen kom fram till förfesten var vi sluta som as. på festen vare inge drag så vi stannade högst 15 minuter sen kom eric och hämtade oss och skjussade oss 5till lunde där det var fet fest :) jag hade en jätte rolig nyår, och tackar alla som gjorde den för mig.
klockan 3 skjussade lars hem mig och linda, och vi hade även trevligt sällskap i sängarna den natten :)
ni ska på se lite bilder på mig och linda från nyår :)

jag vid datorn

 jag
linda & jag
linda och jag
jag
jag
jag, dax att gå
dax att gå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0