partiii


igår var de jeklar i mig partii.
jag och frida gick till lägenheten och fixade iordning oss sen vid 10 gick vi vidare mot festen.
var inte så mycke folk där just då men dom som var där var iaf på g kan jag lova.
sen bara rullade de in folk hela tiden, de kom skit mycke folk. trevligt att träffa alla och mycke snack blev de :)
på slutet vare fullt hus, och sen vart alla utslängda, då var klockan halv 3 kanske.
jag och grabbarna stog ute och vänta på skjuss över en timme och höll på frysa ihjäl.
klockan 4 kom skjussen äntligen, och jag och grabbarna åkte hem till frida.
vi somnade 7, och vaknade 10 typ. sen åkte jag och hilda hem till mig och sen åkte hon hem med bussen och jag somnade i soffan. jag hade en riktigt kul kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0