shopping


var i sundsvall igår och shoppa lite, eller mamma.
jag fick ett par jeans och en klänning till stockholm.
jag sparar mina pengar till stockholm. om 9 dagar far jag till stockholm med syrran till syrrans kompis.
jag längtar skit mycket :)
idag på skolan har vi fått träna pöå att rulla upp spolar i hår. enkelt och roligt.
vi har rullar på hårhuverna, imorgon får vi se resultat och då ska vi även köra lite mer smink :)
jag älskar min linje. även att min klass är den bästa!
 och idag har jag klippt mig och jag ångrar mig, visst måste jag klippa mig men hellst inte.
nu ska jag se klafrt andra avenyn som jag missade igår.ha en bra kväll :)

innan klippning


efter klippning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0