truth

10 sanningar om mig/enligt mig.
1. jag är helt gaaaalen i vitlök, jag äter tillexempel garlic med makaroner och köttbullar, alltså inte makaroner och köttbullar med garlic. och jag har det till allt.
2. jag äter nästan hela tiden, jag vill bli lite mullig men hur mycke jag än äter så blir jag det inte.
3.jag är nog den lataste personen jag känner, jag gör absolut ingenting på fritiden förutom umgås med vänner. måste göra nånting åt de så jag längtar verkligen tills jag och linda börja träna.
4. jag är rädd för skräckfilmer, efter jag sett en kan jag inte sluta tänka på att de ska hända mig och kan knappt sova :s
5. jag är beroende av socker. mycke av mina pengar går åt till just godis. och förut när jag inte hade godis gick jag och åt sockerbitar, men som tur är har jag aldrig haft hål i nån tand .
6. jag har ett jäkla humör, oftas är jag glad men helt plötsligt kan de bara vända helt tvärrt och jag blir sur och arg. och när jag inte får som jag vill, ja de vill ni inte veta, då blir jag sur.
7. jag är skit blyg, att tala inför främmande folk är nästan de värsta jag vet. jag blir helt skakis.
8. ibland när jag sitter i en buss brukar jag fundera på tänk om nån kan läsa mina tankar, och så börja jag tänka på sjuka saker och kan inte sluta tänka även fast jag inte vill nått hellre ifall nån skulle kunna läsa mina tänkar.
9. jag hatar att vara ensam, jag vill alltid ha nått att göra och me någon, att sitta hemma själv på en lördag tillexempel hatar jag.
10. det finns inget som jag är mer rädd för än stötar, stötar är det värsta som finns. småkryp och spindlar är ingenting i jämnfört med en stöt. jag klarar nästan inte ens av att hoppa studsmatta för då får man extremt många stötar. : <



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0