5 dagar kvar


Morsning!
En dag då det inte regnar, kors i taket. :o
Jag har nyss vaknat, det blev inge cruising i ramsele, tydligen spöregnar det där.
Men ist har jag lite saker som ska fixas här hemma,
åka runt på gräsklipparn, börja skrapa lillstugan.
Vill ha mina pengar innan gotland, då ska de shoppas.
eller ja, i Stockholm kommer jag nog shoppa mer.
Jag ska söka en bikini och jeans.
På fredag far vi, wiie! och kommer hem de vet jag inte när jag gör,
stannar ju i stockholm sen och vet inte hur länge jag blir kvar.

Men igår satt jag och mamma och pratade,
och till hösten ska vi nog börja body pump.
kollade lite priser och så igår och riktiga bra priser faktiskt.
så nu ska vi bli biff!
som jag har längtat efter att träna.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0