åska?


halloj!
har ni sove lika länge som mig? till halv 1.
är det sommarlov så är det ;p

Nä, men jag har faktiskt gjort lite nytta idag, jag håller på tvätta nu och ska springa ner och hänga upp dom på tork alldeles strax.
Dom svarta molnen som nyss var runtom här  ser ut att har ljusnat upp,
BRA! jag var säker på att de skulle bli åska, och de är nått jag hatar.
ensam i lägenheten också, då hade jag kröpit ner i sängen och grinat haha.
nä, men tjoffsan finns här, och hon har alltid nått för sig så jag kan börja skratta.
Som tillexempel för en stund sen när jag slängde ner tvätten i en påse, då gick och hon la sig där och vägra kliva ur,
så söt!


och som ni ser på bilden är min väska fortfarande oupplockad.
jag tömde den precis, haha.

nu ska jag hämta tvätten, jag skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0