borta bra men hemma bäst


hej på er!
Har hänt lite sen jag sist skrev, igår efter 17.oo.
tro de eller ej.
Igår vid sisådär 20.oo bestämmde jag mamma och pappa för att fara på cruisingen i ramsele ändå.
Så jag skyndade iordning mig lite snabbt sen drog vi.
2 timmars bilresa för att sen äntligen vara framme.
Kändes som vi fart mitt uti skogen.
Jag skrattade först när jag kom fram och såg cruising-rundan.
Ramsele är ju faktiskt bara en by, och cruising-rundan var bara fram och tillbaka på vägen,
kanske 200-300 meter.
Men de var ganska smart, för då rullade de hela tiden utan stopp,
och det var faktiskt bra med både folk och bilar.
Så ja, en trevlig kväll igår i ramsele,
myckte bättre än att sitta hemma vid datorn. :)

såhär såg jag ut igår :





och för att inte göra de för svart och hårt,
så satte jag till lite sött i de med,
rosa tipp.


Och idag har vi varit till sundsvall och shoppat.
Jag köpte ett par jeans,
och troser och så fick vi en gratis kryssning till finland för 4 pers,
så nu håller jag och sis på att planera.
fyfan va kul!
bilder på kläderna kommer strax upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0