en kväll i innerstaden


Kom hem för en stund sen.
jag mamma och pappa har varit en sväng och gått i innerstaden.
gud så mysigt det är där!
innerstaden är nog de bästa med gotland.
björn har tagit med sig hampus och elin ut på krogen,
fan man skulle varit 18..
ett år kvar, sen jävlar, då äre jag och sis som kommer röjja runt ;)
och då drar man till gotland med nå kompisar ist ;)
iaf lite bilder från ikväll.




håller på se på 'tro hopp och kärlek''
sen ska jag sova.
hoppas det inte åskar inatt igen.
iantt klockan 4 vaknade jag av världens smäll av åskan,
jag drömde innan att vi höll på sjunka med en båt,
så när jag vakna av smällen trodde jag först vi sjöng med en båt haha,
så jag väckte elin ;)

Kommentarer
Postat av: Sis

Jävlar va vi ska röjja då!! ;D

2009-07-25 @ 02:28:58
URL: http://eloin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0