lite om vad som händer


Hej! jag är väldigt dålig på uppdatera när jag är i Stockholm.
men sitter inte vid datorn då så mycket alls.
men jag passar på nu när jag är ensam i lägenheten,
för sis kom hit och tänkte hämta tjoffsan men hon blir nog kvar här några dagar,
så hon och suz for till trångsund och hämtade ut ett paket, och lär nog vara tllbaka snart.
och Björn och Walle har gått för att handla mat, lax :)
känns som jag har sovit bort hela dagen,
börja med att jag och björn försovde oss,
tunnelbanan skulle gå 8 över 9 till t-centralen för att möta suz,
och vi vaknade 9 men hann ändå med den, sprang som galningar.
sen kom vi tillbaka, lagade ihop lite kycklingsallad,
sen gick jag och la mig med tjoffsan, vaknade igen klockan 2, och skulle bara dra mig lite,
somnade igen och vaknade halv 4. jaja.
så ikväll blir det att ta de lugnt, men lite chips och dipp och nån bra film,
för imorgon kör vi ;)

lite bilder är väl på tiden också.

dalle och jag i stan, mätta och belåtna efter en kräftmacka på sandys.





en trött sötnos!


tjoffsan just nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0