update from gotland!


Igår efter vi kom tillbaka till lägenheten och ätit så gick jag och sis ut på en sväng innan för muren
och gick efter kajen. otroligt fint  med solnedgången utöver havet.
Sen gick vi vidare till Björn och hans gäng.
Dom bor 16 pers på ett vandrarhem 5 minuter promenad härifrån.
När vi kom var dom på g för utgång och Björn och hans kompis var dom enda som inte skulle ut.
När vi kom tillbaka såg jag och familjen på Beck.
Björns kompis gick hem så han var ensam så han kom och hämtade mig här i lägenheten vid 00.00
så gick vi hem till han och mös och sov.
Vaknade tidigt imorse, skulle iväg till tofta med familjen.
Var molningt till en början men sen tittade solen fram och himlen blev blå.
Det blåste så man nästan blåste bort, men vi hittade där de läade lite iaf.
Solen har tagit i ansiktet, men inge mer, tror inte jag kan bli nå brunare, jag har nog nått min gräns tråkigt nog.
Imorgon ska de bli sol igen så vi ska till Snäck och sola och bada.

Nu lite bilder från igår och idag.

blå lagunen, visst är vattnet fint? alldeles turkost



blå lagunen




blå lagunen


sen gick vi till en ö


jag igår vid havet


jag


jag med solnedgången i ryggen

solnedgång


jag påväg till ön


idag på toftastrand hampus jag sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0