minnen


Haha, jag såg precis att Linda wedin hade lagt ut massa kort på facebook.
Gamla bilder sen '9b' tiden. kanske den bästa tiden!
9b' en gång bäst, alltid bäst!
åh va jag saknar er alla!
Njut av alla gamla goa bilder;)

Simon, Jag och Angelica i 7an på robinssonön
simon, bästa vän då, bästa vän nu!


omg, haha!
yttligare ett kort från 7an, då jag var blondin.
jag ser hemsk ut, fjortis haha



en vanlig skoldag i 7an, vi klädde ut oss
.
hanna linda jag


jag bodde hos linda en vecka i 8an, hemsk jag ser ut!



ännu en utflykt, kälsviken i 8an.
Hanna simon jag



Jag på sista april för ett år sedan


"stekar bilderna" som vi knäppte på sista april förra året.
uppifrån : christian eric linda jag


påväg till ulvön i 9an.
jag och eric



9b, en gång bäst, alltid bäst!


9b, en gång bäst, alltid bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0