Dolph Lundgren kommer till Kramfors


har precis slängt i mig enb kebabrulle,
mamma och pappa kom med en så nu är jag mätt!
helt slut, skönt med sista dagen imorgon! :D

Fast jag ska inte lata mig på fredag även fast min första sommarlovs dag är då, åhnej.
3erna tar ju studenten så jag ska dit och kolla på utspringet.
Men innan jag ska på en föreläsning med självaste Dolph Lundgren.
ganska häftigt va? tidigare i år var vi på en föreläsning med snygga paulo roberto,  där han berättade om sin bakgrund och framgång. och tydligen har Dolph Lundgren samma bakgrund. Han startade sitt liv i katastrof i stockholm, fick lov att flytta till farmor och farfar som boi i nyland, alltså här!
Och han gick ju Ådalsskolan, dewn skola jag går på . och han är den enda som gått ut den MVG i ALLA ämnen. coolt!
ska bli intressant att lyssna på han :)
skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0