Flaggan i topp


Grattis syrran på 21års dagen.
Vi kör storfirandet på lördag ;)



Såklart flaggar vi idag på Elins födelsedag !



Jag har nyss tryckt i mig lite kyckling och ris.
Man har kännt sig ganska mätt efter allt vi åt hos syrran.

När jag och mamma kom hem igen satte vi oss och stekte i solen,
jag klev upp tidigt imorse och hade inte fått min eftermiddags vilostund så jag somnade i solen.
Det blåste ganska bra men de syns att solen tagit, jag är nu invarderad av massa fräknar.

Nu ska jag snart ut och hjälpa pappa ute, pengar rullar in, de går bra nu ;))
Ska bara smälta maten först.

Jo just, akvariummet rengjordes igår av mig och mamma.
Var på tiden, ni ser väl skillnaden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0