fransk manikyr


Så, nu är mina naglar lite finare.
Brukar inte bry mig egentligen om naglarna, och långa naglar tyckte jag förut bara va äckligt.
wola, nu sitter jag själv där med långa naglar, fast mina naglar växer faktiskt som ogräs, så om jag klipper dom tar det inte lång tid förrän dom är lika lång igen.
Vissa skulle inte klaga.

Iaf, syrran som är bra på naglar och som gillar att pyssla om naglar fick med egna händer fixa till mina också
nu när dom är ganska långa.
Röda naglar på sommaren är sött, men i helgen kände jag för en fransk manikyr.

Nu håller jag bara tummarna att färgen sitter bra så de är snyggt fortfarande till helgen.
Jag är nämligen ganska bra på att lyckas förstöra sånt fort haha!


hahah mitt lillfinger är skeft :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0