hemma igen


Hemma igen efter en kanon helg!
Jag hade gärna vela stanna längre men men.
I fredags när vi kom fram tog vi en taxi till björns jobb för att hämta nyckeln.
Vilken härlig taxichaffis :p
vi åkte till björn och sov en stund och sen stan för shopping.
Hem och åt tacos hos Björn med alla sen
på kvällen drog tjejerna ut så jag stannade med grabbarna hemma hos Björn.
Lördag for vi tjejer till kista galleria och shoppade, sen hem till björn och åt sen fixade vi i ordning oss och sen vid 8 började folket rulla in. Det vart en hel del människor, en mycket lyckad fest.
Jag hade super trevligt och alla var härliga :)
Jag, Elin, Suzanne, och Walle gick ut och hoppa vattenpölar sen somnade vi vid 4 kanske.
Söndag for vi och bowlade, jag sög.
Sen käkade vi tacos igen och sen film hos björn och mys :)
 Och idag klev vi upp 5, och halv 7 gick tåget hemmåt.
Jag sov mest, men är fortfaranade trött, har inte sovit ut i helgen om jag säger så :)

Min nya klänning från gina och rosa bikini under.

Ny skor från dinsko

Har även  ny tröja, tunika och tubtopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0