packning väntar


Sådärja, nu var mina kläder tvättade.
Jag vaknade 7 imorse men snoozade till 8 och sen sprang jag ner och slängde in tvätten.
Gick och la mig igen och sov en timme sen ner till tvättstugan och hänga upp tvätten.
Gick och la mig igen och ställde väckaren på 11, men jag klev upp nu och sprang ner dit, snoozade en timme till ;)

Igår så färgade ju jag håret på syrran, och stackarn är gråhårig i håret :o
Hur fasen kan de bli grått när vi färgar en mörkare nyans av blond?
Så vi måste fara och köpa en slingfärg så ska jag slinga håret får vi hoppas att de blir bättre :)

Och jag har inte börja packat än, och vi far 4 imorgon bitti.
Min resväska kommer inte förns ikväll så jag kommer nog vara vaken hela natten och packa.
Nu ska jag käka frukost ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0