solen snor orken


Då har jag solat klart för idag.
Jag fick inge mycke färg alls på ryggen och benen.
Har väldigt svårt att få nån färg bak på benen men kämpar ;)

Iaf, ist för att bara ligga och pressa idag så har jag oljat badtunnan med solen i ryggen,
och jag trodde jag skulle avliva av värmen. 30 grader i skuggan.
Vattensprayen följde med vart jag än gick, och jag har druckit över en lite apelsin juice idag.
Solen snor verkligen energin från en.

så nu är jag rätt död..

förutom det så har jag också ätat årets första rabarb,
skit gott om man doppar de i socker.

och en lite rolig grej hände idag också, eller ganska nyss och jag skämms fortfarande.
Som alla vet älskar jag ju chihuahuor, de är inget nytt.
Och så skulle jag ringa och beställa pizza,
och pratade lite med mamma innan vad jag skulle säga,
och jag skulle ha en ciao ciao, men råkade då säga chihuahua.
Och jag sa till mamma att bara därför jag sa fel nu kommer jag göra det när jag beställer också.
Och ja, tro på fasiken jag säger chihuahua ist för ciao ciao, hur dum kände jag mig inte då hahaha!
Men ångrade snabbt och sa ciao ciao, men gubben jag pratade skrattade till och måste tyckt jag va dö konstig.
Och jag förstår han :p tur de inte är jag som ska hämta pizzerna ..

Nu kom iaf pappa med dom och när vi har äte ska vi till kramfors.
Jag ska till lägenheten för jag och sis ska ut och rida i de härliga vädret ikväll.
Sen tar jag en buss som går 08.oo till lugnvik igen, och då far jag och mamma till sommarstugan,
senare drar jag och Linda på hamnfesten. bra dag imorgon alltså!

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0