studenten imorgon.


Gu så tiden har sprungit iväg.
Nyss så började vi första ring, och nu är den redan avklarad.
Fast måste erkänna att nu på slutet har jag varit så less, har knappt kommit ur sängen på morgon,
och tyckt allt har varit blä,
men nu är de slut på de. Nu ska jag få vila ut hela sommar.
Okej, inte hela, jag har ju faktiskt ganska mycke inplanerat
som hamnfesten örnsköldsvik, rixfm festival övik, gatufesten sundsvall - 3 dagars, gotland, och en massa massa stockholm och fester :)

Nästa helg åker jag till Stockholm,
då har min sötnos inflyttningsfest.
Ska bli roligt att kolla hur han bor som nu, han flyttade ju bara för nån dag sen :)

och idag har vi lekt, våran lag vann och vi fick en ögonfrans böjare från make up store, kommer komma till användning.
tog halv 3 bussen hem, kom hem och åt och sen somnade jag pladask i sängen. och sov 4 timmar utan av vakna sådär mitt på dan. snack om slut!
mamma hade varit på personalmöte och när hon kom hem sov jag fortfarande så hon väckte mig.
kan ju inte sova bort hela dagen och kvällen.

jag är helt död än, och imorgon tar ju treorna studenten så jag måste kliva upp tidigt imorgon med.
men ska bli roligt att se när dom springer ut, själv har jag två år kvar att längtas till studenten.

men nu ska jag hoppa ner i sängs så jag orkar med yttligare en dag, men ingen skolan wohow! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0