underbar dag!


Klockan halv 8 imorse ställde jag mig och bakade chokladbollar.
Jag hittade nämligen inge fika i frysen, eller ja lite men ville ha mer så jag baka.
sen hoppade jag in i duschen.
hämtade Linda vid 9 tiden sen for vi.
Efter 40minuters moppetur var vi äntligen framme, Rödhällorna,
Stället bestog av sten sten och längre ner klippor, och vi skrämde upp varandra om alla ormar som skulle komma och bita oss, men inte en enda syndes till som tur var.
Vi la oss direkt i solen, tog lite fika och bara njöt av solen och ljudet av vågorna.

Inte så mycke folk där, skönt :)
Iaf så har jag bränt mig, fast jag trodde att de inte tagit nått idag,
fel av mig. nu har jag kräftface.
Och imorgon blir det mera stekandes :D

bilder från idag..

steka steka




linda gav mig ett äpple, och jag skulle visa hon att de flöt men de flöt iväg
så vi fick ha äppeljackt för jag skulle ha tillbaka äpplet.
och årets första dopp i havet, riktigt skönt!



jag bada





linda


rödhällorna


underbart fint där ute.





sola


sola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0