Duktig emelie

Idag har jag fått mycke gjort.
Klev inte direkt upp i tid men va gör de om hundra år.

Damsugat hela nedervåningen och torkar golven.
Damsuga rent sängarna,  har fått massa loppbett över hela kroppen
 ( som katterna drar in ) så en stor städning i sängen och bytt alla sängkläder och brors med så snäll som jag var.


Tog sen en paus ute i solen med en glass och somvanligt i sällskap av katterna.


Filuren svettades i solen, så han la sig med mig :)


Sen in igen och bakade lite tills imorgon så syrran fyller år :)
De blev en kladdig kladdkaka, tårtan gör vi senare ikväll :)


Har inte köpt nått åt syrran än haha,
men vad finns det att köpa i kramfors egentligen?
Funderade på att köpa något i efterskott åt henne i stockholm,
men de får bli något från Kramfors imorgon ändå ;p

Har precis rengjort akvariet och nu väntar tårtbakningen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haru inte köpt nått åt mig :@ haha. Tjoffsan tycker att hennes babe ser riktigt läcker ut på korten ;)

2009-06-07 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0