Bilder från midsommar

Jag har fått lite bilder av syrran från midsommar som vi firade ute i sommarstugan.
Jag har en hel del bilder på min kamera och ännu mera bilder på mobilen, men kabeln har jag i lägenheten,
men imorgon får jag den :)
Iaf, nu har jag olja klart ett projekt, återstår bara 3 till då ..
ska gå och lägga mig snart, men lite bilder först :)

Mormor som kämpar för att inte någon pinne ska röra sig,
och jag som alltid har mina grimaser på bilder, ni har väl märkt, om inte så kommer ni märka ;p


Jag står och funderar på vilket drag ska göra, mamma brevid.
lägg märke till att jag har 25p pinnen, hihi ;) kan och meddela att jag vann!


Det var rätt kyligt ute så jag lånade en gos kofta av mormor :)
under hade jag min nya randiga klänning från gina.
ännu en grimas


haha! jag kan då lyckas ja ;p


kusin emma, brorsan och hundarna :)


sis, moster och mamma :)


Jag har världens sötaste mormor!


Innan var vi i bönhamn och åt middag.
Ett jätte mysigt ställe vid havet.
Tog inga bilder tyvärr, men tar en från förra året.


sis och jag för ett år sen.



Kommentarer
Postat av: Sis

Alltså den där bilden HATAR JAG!

2009-06-25 @ 01:42:40
URL: http://eloin.bloggagratis.se
Postat av: Emelie

äh, det syns att du gör till minen.

no big deal ;)

2009-06-25 @ 11:06:55
URL: http://emelieedjupenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0