vart är sommarvädret?


Vart är sommarvädret?
Nu är jag less på de kalla och blåsiga och regniga vädret.
Var är solen och värmen?

Idag kunde jag sova ut ordentligt.
sov till 1.
Men hade rätt svårt att somna igår, ont i ryggen och halsen.

imorgon ska Hilda ha grillfest med klassen, ska bli mysigt.
Så funderar faktiskt på om jag måste åka hem idag så jag hinner fixa kött och allt va de nu är.

Lite bilder från i lördags.

vi gick hem från gustav i spöregnet, så när vi kom fram var vi blöta så de droppade om oss så vi tänkte äh, blöt som vi är kan vi väl lika gärna hoppa i vattenpölar, så jag drog på mig plastpåsar och ett par benskydd haha.


påväg hem poosade jag lite


jag och syrran träffade härliga tjejer :)


jag fick som alltid vara den som fixade smik och håret på alla


kollade på när dom skrev på  'Björn trädet' alla fick skriva sitt namn som var där, och de blev en hel del


Syrran jag och suzanne :)


Ni ser ju väggen där till höger om mig och elin


jag och michel


jag och hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0