en weekend i stockholm.

kom ju hem igår klockan 3 från stockholm, var där sen onsdags så har hunnit med en del saker.
5 dagar i stockholm, kom fram vid 21.oo onsdag kväll så de var bara hem och sova.
torsdag fyllde Björn 25 år så på morgonen var det present öppning, han fick ett armband, ett glas med två kort upptryckta, och en brödrost av mig :)
sen gick vi ut och åt med gustav och sen vart de biljard på nått ställe för hela slanten men björns kompisar.
jag spelade dock inget, jo jag testade (första gången) och lyckades pajja fingret så de svall upp till de dubbla och vart blått och jäkligt.
så jag var mest publik, fungerade lika bra!
 fredag middag hos gustav och sen bowlade. gick inge vidare.
lördag kom syrran hem från Usa, så då blev de grönan, åkte nya insane, den var grymt rolig!
och söndag tog vi oss en sväng på stan, och jag köpte jeansshorts och ett linne.
+ att jag fick en I LOVE NY tröja av syrran från Usa.

 bilder kommer :)

nu en liten liten tupplur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0