glass och fruit cocktail är aldrig fel


jag har gjort allt jag ska idag.
nyss tog jag hand om berget till disk och sen hoppade jag in i duschen.
jag har den där förbaskade resväskan som fortfarande är ouppackad.
men jag har tvättid imorgon så då tänker jag slänga in allt i tvätten ist,
för att jag ska packa upp all smuttsvätt sen packa ner de på nytt och sen in i tvätten.
så jag låter de ligga, men de ser så tråkigt ut när den där stora väskan ligger där men en hög av kläder.

jag som hade tänkt komma i säng i tid ikväll, men icke.
jag missade ju sex and the city tidigare idag, så får se reprisen 23.oo ikväll.
och då lär jag inte komma i sängs före tolv ;p

men vet ni vad, nu ska jag ta lite glass och fruit cocktail, åt det igår också och mmmm så gott!

och sussi håller på skicka den nya Wallander filmen - hämden, på msn. de går sakta men säkert,
så hinner troligen inte se den idag, jag som var så sugen.
nån som sett den?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du har :)

2009-05-27 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0