lite nytt, lite bättre!


så, jag slarvgjorde en ny design till bloggen, jag tröttnar ganska fort på de nya, och kommer snart ändra igen ;)

iaf så tänkte jag lägga upp lite bilder för de blir alltid lite roligare att läsa om bilder tillkommer, visst?
de tycker jag iaf.

som sagt bus i skolan idag
emma och sofie redovisade om rörelse och på de så fick vi ett "rörelse pass"




"rörelse passet" fortsätter med en tävling, skottkärredragning, skojj


fortsätter med rörelse och här hoppar klassen grodor, haha


jag camilla och veronica redovisade om 'massage', vi berättade varför massage är bra och sen ledde vi klassen och vi gjorde massage på varandra, de är en bra grej med HV, vi har massage timmar, alltså timmar då vi ger varandra helkroppsmassage, härligt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0