regn?


slutade tolv idag och vi har bara haft ett litet träningspass och lite yoga och avslappning hela dagen.
låter som en härlig dag va? riktig skön. hade inställd svenska så jag stack hem på engång för jag ska ju iväg till stallet.

var 22 grader klockan 8 imorse utan sol, och nu är de 27 grader och jag tror de kommer bli åska. himlen är svart åt alla håll och de, ja de känns lite lurt i luften. får hoppas jag hinner rida klart innan de blir nå regn. och tänkt om de börja åska och så sitter jag ensam i lägenheten, jag som är dörädd för åska. jag och tjoffsan får väl krypa ner under täcket och läsa en bok :)

men nu har jag bråttom till bussen, tjiong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0