slut för idag.


hade bara två lektioner ida, engelska då vi kollade på film, shrek ;)
sen matte som var dryg, as always.
och sen hade vi gymnastik men klantarsle till mig glömde gympa kläderna hemma så jag tog en promenad med emma och joss.
Nu har jag iaf inhandlat morsdag present åt mamma, de blev ljusstackar som vanligt.
Min mamma älskar nämligen sånna och har nästan alldeles för mycke av dom, men jag klagar inte, de är ju fina så :)

De är kanon väder ute, och jag sitter inne och bloggar?!
Men de var så att jag var tvungen att gå hem för jag måste hämta lite kläder tills ikväll, vi som ska servera ska ha svart nedtill och vitt upptill så får gräva fram nått ur garderoben.
tänkte också sätta i löshåret tills ikväll.
Ska ta ett bussen hem till mamma och pappa och ta en snabbdusch, sen kommer Ida och då äre jag som fixar balfrisryren. vi kör en lock-krona. kommer bli snyggt! :)

Nu ska jag ta och käka något innan de är dax att gå vidare till bussen.
Vi hörs!

visst har jag fräna briller? ;)
,

när jag kom in genom dörren staplade en lite och trött katt fram till mig, hon slängde direkt ner sig på golvet, men direkt när jag öppnade balokongdörren intog hon sin plats på tronen och kikar ut över gården här nere ifall de skulle gå förbi nån itressant sak. åh tjoffsan, hon är ju för söt den katten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0