Studentbal.


   Vilken kväll de var igår, riktigt trevligt!

Kom dit vid 5, började göra iordning, folket började rulla in vid 7 och alla var jätte fina.
Man vart så sugen själv att dra på sig en balklänning och sätta upp håret i nån snygg frisyr och bara känna sig vacker för en kväll. men ohnej, vi hade fullt upp hela tiden, maten skulle fram, fat skulle bort, tomma flaskor bort, tomma tallrikar bort, efterrätt fram, efterrätt bort, plocka undan allt som inte användes.

Till mat bjöds det på potatisgratäng och kött och bearnaisesås, och sallad.
Det blev såklart över så när allt var gjort kunde vi sätta oss i godan ro och käka av maten vi med.
Mycket gott!
Och till efterrätt bjöds det på hallonpannacotta.

Livband spelade och dom flesta dansade :)
Och jag måste säga att dom sista timmarna stog jag och Emma också på dansgolvet och dansade,
Vi blev tillomed uppbjudna av killar hehe, i servetriskläder, inte dåligt.
 
Fina priser delades ut.
Balens drottning och kung utseddes,
samt snyggast frisyr osv.

Kom hem vid1 halv 2 något, och nu är jag uppe igen.
Syrran har hopptävling i dag så ska dit och kolla.
Och idag är det sjukt varmt ute .. och inne.
när jag vaknade var det 30 grader här inne. jag har nu öppnat fönstrerna.
Och ute skiner solen som aldrig förr. Inte ett moln,
och 35 grader i solen, thats nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0