stockholm på fredag

försovde mig imorse, typsikt.
kom iaf iväg till skolan.
har haft hv hela dagen.
och fick veta att jag har MVG i hantverksteknik b :))
och så kom aspen och särgymnasiet till HV och vi fick gå igenom en ansiktsrengörning,
och så tvättade vi håret på dom, sminkade och stylade håret på dom.
kom hem halv 5, känns lite konstigt att de är kolsvart ute vid 5.
jaja, hade inget roligt att säga.
body pump imorgon, och börja packa inför stockholm.
far ju som sagt ner igen på fredag och då stannar jag i 2 veckor.
kommer hem igen den 22 nov, så är där 16 dagar :)
de ska bli nice :)
hoppas på feest igen ;)
synd bara att inte Lindis gör mig sällskap där nere igen,
då björn går ut på krogen, vi hade de riktigt roligt tillsammans :)


nu ska jag ta lite gott att äta och slå mig ner framför tvn.
ha en bra kväll!

inte den nyaste men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0