bra dag!


hur mås de?
idag har det varit en bra dag,
fick tillbaka två prov, MVG på båda och de känns bra.
och så har jag gjort ett prov idag som jag hoppas gick bra också,
kändes så iaf :)
efter skolan somna jag, typsikt.

iaf längtar som ett tok till fredag.
äntligen träffa min björn igenm
och jag håller tummarna på att Simon,
Linda och Hilda kommer ner på lovet,
så jag kan gå på stan med dom på dagen medans björn jobbar.
håller tummarna för att simon operation på torsdag går bra,
och att han kan komma ner till Stockholm :)
saknar verkligen stockholm.

men nu ska jag se på andra avenyn och busa med mamma,
vi håller på jaga varandra och jag börjar bli lite slut,
så ska styra upp de här nu ;)

vi hörs!

förresten, tänker ni vaccinera er mot svininfluensan?
inte jag!
http://existenz.se/out.php?id=17583
lite läskigt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0