gossip girl


Jag har suttit och slappat hela dagen,
sovit lite förlänge igen kanske.
Igår vaknade jag tro de eller ej klockan 15.00 :o
När det inte är någon som väcker mig kan jag sova hur länge som helst tydligen.
kändes som hela dagen gått.
och idag vaknade jag 12.

Precis sett på säsongsstart av Gossip girl säsong 3.
och nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag får se va na shoppat i Stockholm.
På fredag åker jag ner, denna gång flyger jag ner hur nu sjutton de ska gå.
Bara flöge en gång och då skötter sis allt,
ärligt talat kommer jag nog missa flyget haha
kommer virra bort mig totalt, en magkänsla jag har ;o
men håll tummarna hörrni (Y)

imorgon skola,
skönt att sluta 1.
då ska jag hem och baka lite,
eftersom jag måste plugga som ett tok imorgon,
och plugga utan nått gott till, icke sa nicke!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0