imorgon drar jag!


gokväll på er!
jag är halv-vägs ner i säng.
packade precis ner det sista,
tror jag iaf, om jag inte glömt något.
imorgon drar ju jag till Stockholm och stannar tills nästa söndag.
och på fredag om en vecka kommer Hilda ner till Stockholm,
riktigt roligt.
då blire vi som tar en fika på myscafet och troligen drar vi på fest också,
ojdå hur ska de sluta? haha!
nu ska jag iaf läsa igenom engelskan som är läxa tills imorgon.
känner att jag kommer ha en jäkla träningsvärk imorgon.
på body pump passet idag kände jag av lite från träningen dagen innan,
och hur kommer de inte att kännas imorgon då, huhu ;)
tur jag har sovmorgon så jag slipper stressa imorgon ifall jag glömt att packa ner nått.
klockan 16.30 lyfter jag och 17.20 landar jag på bromma.
och sen möter jag upp sis på cityterminalen.
och sen möta upp Björn :)
kommer hålla uppdateringen hela helgen och vecka,
lita på de!

nu ska jag krypa ner under täcket och läsa engelska,
godnatt!

Kommentarer
Postat av: ina

fin blogg :)

2009-10-23 @ 16:05:38
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0